Sense sau cum se “tricoteaza” un business fashion durabil si relevant

Noi ne-am spus povestea prin produsele pe care le-am creat cu drag și pasiune, iar Adina Necula a completat cu mai multe cuvinte și câteva fotografii o imagine de ansamblu a brandului nostru. Îi mulțumim pentru încrederea acordată și sperăm să rămânem în sufletul și în garderoba ei mulți ani de-acum înainte:

“Tricotajele au exercitat dintotdeauna asupra mea o fascinatie aparte, fara legatura cu tendintele sezoniere sau cu nostalgiile copilariei. Sunt piese cat se poate de purtabile, parte esentiala a garderobei de baza, insa tehnologiile avansate de lucru le fac sa se potriveasca perfect si in zona premium a design-ului, acolo unde diferenta o face finetea detaliilor si calitatea. Sense este cel mai bun exemplu de business fashion romanesc, care nu doar exceleaza la capitolul tesaturi si tricotaje, ci care dovedeste ca o strategie inteligenta atrage inevitabil succesul. Au trecut zece ani de la deschiderea primelor magazine Sense, iar motivele pentru care brandul a ramas statornic in preferintele romanilor se pot lesne inmulti cu (inca) zece. Si asta nu e putin lucru!”

 

“In mod paradoxal, in Romania ultimilor zece ani am putut vorbi despre un mediu concurential in arealul fashion, insa mai mult la nivel de retail, nicidecum la nivel de productie autohtona. Daca prezenta pe piata romaneasca a marilor branduri ar fi trebuit teoretic sa impulsioneze si sa stimuleze avantul creativ al marcilor romanesti, realitatea s-a dovedit a fi departe de acest scenariu. Explicatia consta pe de o parte atat in capacitatea de productie, cat si in costurile care cu greu pot rivaliza cu cele ale retailerilor internationali, iar pe de alta parte in managementul intern (de cele mai multe ori cu sincope), in lipsa unei perspective de ansamblu si a unei strategii de marketing capabila sa puna punctul pe “i” si sa livreze rezultate. Putine marci romanesti au reusit sa inspire dorinta, sa se faca dezirabile, sa imprime in mintea clientului sentimentul de siguranta ce deriva din calitate. Sense este exemplul clar ca nu doar SE POATE ci si MERITA. De la A la Z!

Parcursul Sense de-a lungul anilor nu a fost unul ferit de provocari si de dileme. De altfel, acestea apar si dispar la foc continuu zilnic, mentinand suspansul si adrenalina la cote optime pentru creativitate, asa cum avea sa imi marturiseasca nu demult Andreea Tincu, designerul care semneaza colectiile Sense si care intuieste perfect nevoile femeilor, dincolo de tendinte sau de artificii sezoniere. Lucrurile nici nu ar putea sta altfel, tinand cont de faptul ca managerii Sense – Cristina si Sorin Chiriac – se numara printre acei putini oameni pentru care viata (atat cea profesionala, cat si cea personala) inseamna miscare. Atunci cand nu stai pe loc, cand cauti solutii si nu astepti sa ti se ofere totul pe tava, ocaziile de a-ti schimba destinul se ivesc negresit. De la 40 de operatori, Sense a ajuns sa numere aproape 1000 de angajati, iar datorita leadership-ului si business-ului facut cu suflet si pasiune, unii dintre ei au ramas sa lucreze inca de la infiintare.”

Cititi articolul intreg aici

Multumim pentru cuvintele frumoase.

No Comments Yet

Comments are closed